Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council – Ester Hložková
Ester Hložková
Bakalářská práce
Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
Motivation of Czech Fashion Designers to Join the Czech Fashion Council
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá motivací českých designérů ke členství v Czech Fashion Council, jejich očekáváním od platformy a bariéry, které se se vstupem do organizace pojí. V teoretické části je představen módní marketing a módní marketingový mix, komunikace v módním marketingu a její komunikační nástroje. Navazuje na to módní průmysl se zaměřením na český módní průmysl a poté je definován módní designér …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the motivation of Czech designers to join the Czech Fashion Council, their expectations from the platform and the barriers to joining the organization. The theoretical part introduces fashion marketing and fashion marketing mix, communication in fashion marketing and its communication tools. This is followed by the fashion industry with a focus on the Czech fashion industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hložková, Ester. Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
Martina Jandová -
Odborný polsko-český slovník z oblasti textilního a módního průmyslu
Monika KRÁLOVÁ -
Strategie vstupu společnosti Beyond Retro na český trh
Michaela Doležálková -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková