Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council – Ester Hložková
Ester Hložková
Bachelor's thesis
Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
Motivation of Czech Fashion Designers to Join the Czech Fashion Council
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá motivací českých designérů ke členství v Czech Fashion Council, jejich očekáváním od platformy a bariéry, které se se vstupem do organizace pojí. V teoretické části je představen módní marketing a módní marketingový mix, komunikace v módním marketingu a její komunikační nástroje. Navazuje na to módní průmysl se zaměřením na český módní průmysl a poté je definován módní designér …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the motivation of Czech designers to join the Czech Fashion Council, their expectations from the platform and the barriers to joining the organization. The theoretical part introduces fashion marketing and fashion marketing mix, communication in fashion marketing and its communication tools. This is followed by the fashion industry with a focus on the Czech fashion industry …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLOŽKOVÁ, Ester. \textit{Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/k23s5e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hložková, Ester. Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
Martina Jandová -
Odborný polsko-český slovník z oblasti textilního a módního průmyslu
Monika KRÁLOVÁ -
Právní otázky ochrany estetických aspektů designu se zaměřením na módní průmysl
Petra Šimečková -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková