Ester Hložková

Bakalářská práce

Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council

Motivation of Czech Fashion Designers to Join the Czech Fashion Council
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá motivací českých designérů ke členství v Czech Fashion Council, jejich očekáváním od platformy a bariéry, které se se vstupem do organizace pojí. V teoretické části je představen módní marketing a módní marketingový mix, komunikace v módním marketingu a její komunikační nástroje. Navazuje na to módní průmysl se zaměřením na český módní průmysl a poté je definován módní designér …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the motivation of Czech designers to join the Czech Fashion Council, their expectations from the platform and the barriers to joining the organization. The theoretical part introduces fashion marketing and fashion marketing mix, communication in fashion marketing and its communication tools. This is followed by the fashion industry with a focus on the Czech fashion industry …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hložková, Ester. Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace