The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour – Hana EVJÁKOVÁ
Hana EVJÁKOVÁ
Bachelor's thesis
The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour
The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine whether the brand has impact on consumer purchase behaviour. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on information concerning branding, brand policy and consumer purchase behaviour. In the practical part, I made questionnaire research. The purpose of this research was to find out if consumer behaviour …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda má značka vliv na kupní chování spotřebitele. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na informace týkající se brandingu, značkové politiky a kupního chování spotřebitele. V praktické části jsem provedla dotazníkový výzkum. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, zda je kupní chování ovlivněno faktory, jako …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EVJÁKOVÁ, Hana. The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Hana Balabánová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Marko Malach -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
Pavel Pařízek -
Analýza chování spotřebitele na trhu cestovního ruchu
Adéla Grochalová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Martin Jaša -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann