Mystery shopping v autorizovaném servisu Renault – Oleh Smarus
Oleh Smarus
Bakalářská práce
Mystery shopping v autorizovaném servisu Renault
Mystery shopping at an authorized Renault car repair shop.
Anotace:
Metoda Mystery shopping byla zvolena pro tuto prací na základě absolvování praxe v autorizovaném servisu Renault. Cílem této metody marketingového výzkumu je zjistit na jaké úrovní je poskytována kvalita nabízených služeb, zda dodržuje personál předepsané standardy v porovnání s konkurencí. Cílem bakalářské práce je popsat tuto metodu, pomocí svých zkušeností na pozici servisního poradce ve firmě Renault …víceAbstract:
The Mystery shopping method was chosen for this work on the basis of the experience during the internship at an authorized Groupe Renault in the Czech Republic car repair shop. The purpose of this method of marketing research is to find out at what level the quality of services offered is provided, whether the staff complies with the prescribed standards in comparison with the competition. The goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Tomáš Malčic
- Oponent: Pavel Wicher, Ph.D.
Plný text práce
Právo: Žádám o utajení mé bakalářské práce, kvůli citlivým informacím, které by mohly mít případně špatný dopad na značku. I request the confidentiality of my bachelor's thesis, due to sensitive information that could possibly have a bad impact on the brand.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení provozu, logistiky a kvality
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva