Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s. – Bc. Jiří Krov
Bc. Jiří Krov
Master's thesis
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
Evaluation of the company image Heineken Czech Republic a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem firemní image, jejímž smyslem je z pohledu managementu a marketingu tuto image utvářet a ovlivňovat chování vztahových skupin k dané organizaci. Cílem práce je vysvětlit problematiku firemní image, identifikovat nástroje kterými se image tvoří a jakým způsobem se provádí její výzkum. V první, teoretické části práce je obecně vysvětlen pojem image. Následně význam …moreAbstract:
This thesis is dealing with the company image analysis, its meaning from the management and marketing point of view is to create this image and influence a behaviour of relating groups within organization. The aim of this work is to explain issues of company image, identify tools what is the image created by and the way of its research. The first, theoretical part explains the image concept in a general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m257q/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá