Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s. – Bc. Jiří Krov
Bc. Jiří Krov
Master's thesis
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
Evaluation of the company image Heineken Czech Republic a.s.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem firemní image, jejímž smyslem je z pohledu managementu a marketingu tuto image utvářet a ovlivňovat chování vztahových skupin k dané organizaci. Cílem práce je vysvětlit problematiku firemní image, identifikovat nástroje kterými se image tvoří a jakým způsobem se provádí její výzkum. V první, teoretické části práce je obecně vysvětlen pojem image. Následně význam …viacAbstract:
This thesis is dealing with the company image analysis, its meaning from the management and marketing point of view is to create this image and influence a behaviour of relating groups within organization. The aim of this work is to explain issues of company image, identify tools what is the image created by and the way of its research. The first, theoretical part explains the image concept in a general …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m257q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá