Hodnota pozitivních recenzí v nákupech on-line – Bc. Annamária Kuchtiaková
Bc. Annamária Kuchtiaková
Diplomová práce
Hodnota pozitivních recenzí v nákupech on-line
Willingness to pay for a positive review in on-line shopping
Abstract:
The main subject of my master’s thesis „Willingness to pay for a positive review in on-line shopping“ is to find out if the customers are willing to accept the higher price of the product in the online stores with a good reputation followed by estimation of the value of positive reviews. The theoretical part is focused on the identification of characteristics and services, which affect the choice of …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Hodnota pozitivních recenzí v nákupech on-line“ je zistiť, či sú spotrebitelia ochotní akceptovať vyššiu cenu produktu v internetových obchodoch s dobrou reputáciou a následne odhadnúť hodnotu, na ktorú si pozitívne recenzie cenia. Teoretická časť práce je zameraná na špecifikovanie vlastností a služieb, ktoré majú vplyv na voľbu internetového obchodu s dôrazom na recenzie …víceKlíčová slova
online nakupovanie spotrebiteľské správanie hodnota recenzií voľba internetového obchodu modely diskrétnej voľby multinomiálna logistická regresia stated preference dáta úžitková funkcia online shopping consumer behavior value of review choice of online store discrete choice models multinomial logistic regression utility function
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sec2l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Mikula, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické a statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Multinomická logistická regrese, Trojcestné ROC, VUS
Juraj Kapasný -
Vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro značku Škoda
Michal Kytlica -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho provoz v reálném čase
Ondřej Siman -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku
Magdaléna Rychtová -
Tvorba a provoz elektronického obchodu
Jiří Juřica -
Přechod z daňové evidence fyzické osoby na obchodní korporaci s.r.o. s vedením podvojného účetnictví u internetového obchodu MixBoxCZ
Jirina Senfeldova -
Analýza rizik provozování internetového obchodu
Eva Mrkusová