Účinnost komunikace mezi mateřskými nadnárodními společnostmi a jejich dceřinými společnostmi a její vliv na zvyšování jejich výkonnosti – Ing. Martina KUBÍČKOVÁ
Ing. Martina KUBÍČKOVÁ
Doctoral thesis
Účinnost komunikace mezi mateřskými nadnárodními společnostmi a jejich dceřinými společnostmi a její vliv na zvyšování jejich výkonnosti
Effectiveness of communication between parent multinational companies and their subsidiaries and its impact on improving their performance
Abstract:
This dissertation deals with the issue of multinational parent companies and their subsidiaries communication and the influence of communication on the performance of these companies. The work focuses on the use of various types of communication in society and on the barriers that act against its smooth running thereby they complicate it. The main objective is to create a set of findings that are practically …viacAbstract:
Disertační práce se věnuje problematice komunikace nadnárodních mateřských společností s jejich dceřinými společnostmi a vlivem komunikace na výkonnost těchto firem. Práce je zaměřena na využívání jednotlivých typů komunikace ve společnostech a také na bariéry, které působí proti jejímu hladkému průběhu a tím jej komplikují. Hlavním cílem je vytvoření soustavy poznatků o komunikaci a její využitelnosti …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zverejniť od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČKOVÁ, Martina. \textit{Účinnost komunikace mezi mateřskými nadnárodními společnostmi a jejich dceřinými společnostmi a její vliv na zvyšování jejich výkonnosti}. Online. Dizertačná práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/k2ljqg/.
Jak správně citovat práci
KUBÍČKOVÁ, Martina. Účinnost komunikace mezi mateřskými nadnárodními společnostmi a jejich dceřinými společnostmi a její vliv na zvyšování jejich výkonnosti. Zlín, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova -
Analýza marketingové strategie v nadnárodní korporaci
Aneta ZÁMOSTNÁ -
Demokracie v době nadnárodních korporací: k pozdnímu dílu Sheldona Wolina
Aleš Ligas -
Brzký návrat zaměstnankyň velké IT firmy z mateřské a rodičovské dovolené zpět do zaměstnání - bariéry, motivace, podmínky
Klára Chládková -
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
Ivo Kyndl -
Marketingová komunikace nadnárodní společnosti a její české pobočky
Michaela Pánková