Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně – Bc. Jana BĚLOTOVÁ
Bc. Jana BĚLOTOVÁ
Bachelor's thesis
Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně
Survey of Marketing Activities of State Owned Galleries and Recommendation for Regional Gallery of Fine Art in Zlín
Abstract:
Bakalářská práce ?Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně? se skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje tématu arts managementu a neziskovým organizacím. V praktické části je představena Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, její návštěvníci a zároveň jsou prezentovány výsledky marketingového …moreAbstract:
The bachelor thesis, ?A Survey of Marketing Activities of State Owned Galleries and Recommendation for the Regional Gallery of Fine Art in Zlín,? consists of two major segments. For the theoretical part, the author discusses the topic of arts management and non-profit organizations. The practical part introduces the Regional Gallery of Fine Art in Zlín, their visitors and gives the final results of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier:
22094
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚLOTOVÁ, Jana. \textit{Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/k2yfza/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BĚLOTOVÁ, Jana. Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová