Bc. Tereza Chalupová

Bakalářská práce

Vliv kultury na spotřební rozhodování

Culture Influence of Consumers Determination
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nákupního chování spotřebitelů před a po návštěvě divadelního představení. V práci je podrobně rozebrán divadelní marketingový mix, definován divadelní produkt, popsána typologie divadla a jeho spotřebitelů. Cílem práce je analýza současného vlivu divadla na spotřební rozhodování. Záměr byl naplněn realizací dotazníkového šetření s návštěvníky divadel. Výsledkem …více
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with consumer buying behaviour before and after attending a theatre performance. The thesis provides a detailed description of the theatre marketing mix, a definition of the theatre product and a typology of theatre and its consumers. The objective of my thesis is to analyse the current impact of theatre on consumer decision-making. It was achieved by conducting a survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní