Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006 – Monika Dudášová
Monika Dudášová
Bakalářská práce
Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006
Aplikácia volebných kampaní KSČM a ČSSD z roku 2006 na model Lees-Marshment
Political Marketing and Political Campaign in Czech Republic in Year 2006
Abstract:
This thesis focused on analysis of Lees- Marshment model, while it has applied Czech political campaigns in year 2006 on this model. In final thesis was verified the hypothesis: Political scientist Jennifer Lees- Marshment created model of product oriented party, sales oriented party and marketing oriented party in context British political campaigns enviroment. Lees- Marshment model is applicable …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberala analýzou modelu Lees- Marshment, pričom aplikovala české politické kampane v roku 2006 na tento model. V práci bola overovaná hypotéza: Politologička Jennifer Lees- Marshment vytvorila model strany zameranej na produkt, predajne zameranej strany a tržne zameranej strany v britskom prostredí vedenia kampaní. Lees- Marshment model je možné aplikovať aj na kampane politických strán …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Eva Bradová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingově orientovaná strana - případ Labour Party v parlamentních volbách 2005
Iveta Frízlová -
Marketingově orientovaná strana - případ Labour Party v parlamentních volbách 2005
Iveta Frízlová -
Vnímání možností participace straníků s ohledem na orientaci strany na politickém trhu
Richard Horák -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol
Název
Vložil
Vloženo
Práva