Daniel Kučera

Master's thesis

Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby

Discount leaflet as the main form of communication of current time
Anotácia:
Teoretická část práce popisuje hlavně vývoj reklamy a marketingový komunikační mix. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak lidé vnímají slevové letáky a jaký mají přehled o jejich zvýhodnění. Analytická část porovnává efektivitu tištěného a elektronického letáku pomocí dotazníkového šetření. Rozebírám celý proces distribuce tištěných letáků a analyzuji využívání slevového internetového portálu, který …viac
Abstract:
The theoretical part of this thesis mainly describes the development of advertising and marketing communication mix. Purpose of this thesis is to detect, how people perceive the discount flyers and how they keep track of their advantages. The analytical part compares the effectiveness of printed and electronic leaflet questionnaire. I analyze the whole distribution process of paper leaflets and I compare …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
  • Vedúci: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication