Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby – Daniel Kučera
Daniel Kučera
Diplomová práce
Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby
Discount leaflet as the main form of communication of current time
Anotace:
Teoretická část práce popisuje hlavně vývoj reklamy a marketingový komunikační mix. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak lidé vnímají slevové letáky a jaký mají přehled o jejich zvýhodnění. Analytická část porovnává efektivitu tištěného a elektronického letáku pomocí dotazníkového šetření. Rozebírám celý proces distribuce tištěných letáků a analyzuji využívání slevového internetového portálu, který …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis mainly describes the development of advertising and marketing communication mix. Purpose of this thesis is to detect, how people perceive the discount flyers and how they keep track of their advantages. The analytical part compares the effectiveness of printed and electronic leaflet questionnaire. I analyze the whole distribution process of paper leaflets and I compare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6932/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČERA, Daniel. \textit{Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/k3bkmx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky
Petr Miklík -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Ondřej Holoubek -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Jan KOVÁŘ -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Andrea Krobová