Fenomén doporučené četby z perspektivy spolupráce školy a knihovny – Bc. Adéla Weidischová
Bc. Adéla Weidischová
Bakalářská práce
Fenomén doporučené četby z perspektivy spolupráce školy a knihovny
The phenomenon of recommended reading from the perspective of cooperation between school and library
Anotace:
Bakalářská práce „Fenomén doporučené četby z perspektivy spolupráce školy a knihovny“ pojednává o nepříliš prozkoumané oblasti ve spolupráci základních škol a veřejných knihoven, na spolupráci v oblasti doporučené / povinné četby. Práce se zaměřuje na roli knihoven v doporučování četby a na spolupráci knihovníků a učitelů. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část …víceAbstract:
Bachelor thesis „The phenomenon of recommended reading from the perspective of cooperation between school and library“ deals with the topic of cooperation between primary schools and public libraries regarding recommended/required reading which has not been very explored yet. The thesis focuses on the role of public libraries as for recommended/required reading and on the cooperation between librarians …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f9qtr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Martonová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Cooperation Between English Teacher and Parents of Secondary School Students
Zlata Špitálníková -
Analýza využívání knihovnicko-informačních služeb a prostor Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové studenty vysokých škol
Veronika Křepinská -
Historie a vývoj projektově orientované výuky na oddělení knihovnictví na Ústavu bohemistiky a knihovnictví
Alena Glauderová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré
Lenka Navrátilová -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Doporučená školní četba pro 2. stupeň ZŠ jako možná spolupráce mezi knihovníky a pedagogy
Iveta Cehelská -
Doporučená četba na 1. stupni základní školy
Věra KAMÍNKOVÁ