Návrh marketingovej stratégie podnikateľského subjektu – Bc. Marek Kytka
Bc. Marek Kytka
Diplomová práce
Návrh marketingovej stratégie podnikateľského subjektu
Návrh marketingové strategie podnikatelského subjektu
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma návrh marketingové strategie podnikatelského subjektu. Pro analýzu byla vybrána restaurace Slovakia restaurant, která se nachází v Bojnicích. V teoretické části budou vysvětleny základní marketingové pojmy, marketingový mix s jeho specifiky s marketingem ve službách a marketingové analýzy potřebné pro vytvoření vhodné marketingové strategie podniku. V analytické …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the topic of designing a marketing strategy of a business entity. For the analysis was selected Slovakia restaurant, located in Bojnice. The theoretical part will explain the basic marketing concepts, marketing mix with its specifics with marketing in services and marketing analysis necessary for the creation of an appropriate marketing strategy of the enterprise. In …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na tému návrh marketingovej stratégie podnikateľského subjektu. Pre analýzu bola vybraná reštaurácia Slovakia restaurant, ktorá sa nachádza v Bojniciach. V teoretickej časti budú vysvetlené základné marketingové pojmy, marketingový mix s jeho špecifikami s marketingom v službách a marketingové analýzy potrebné pre vytvorenie vhodnej marketingovej stratégie podniku. V analytickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: Jaroslav Dugas, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič