Petr Novák
Bachelor's thesis
Image značky Invisible Gear
Image of the Brand Invisible Gear
Anotácia:
Bakalářská práce "Image značky Invisible Gear" má za cíl zjistit, jak vnímají potenciální a současní zákazníci image a komunikaci značky Invisible Gear. Marketingový výzkum, který byl mezi respondenty proveden, se zaměřuje na názory respondentů a na jejich vní-mání této značky. Je také zkoumán vliv image na prodejní výsledky a součástí práce je také otestování komunikačního experimentu.Abstract:
Bachelor thesis "The brand image of Invisible Gear" aims to find out how potential and current customers perceive image and communication of Invisible Gear brand. Marketing research, which was conducted among respondents, focuses on respondent's opinions and perceptions of the brand. It also investigates the influence of the image on the sales results and part of the work is also testing the communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zverejniť od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novák, Petr. Image značky Invisible Gear. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image
Petra Křížková -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
Šárka Michalíková -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
Ondřej Krnáč -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Vliv seznamovacích aplikací na body image gay a bisexuálních mužů
Tereza Olšáková