Petr Novák

Bachelor's thesis

Image značky Invisible Gear

Image of the Brand Invisible Gear
Anotácia:
Bakalářská práce "Image značky Invisible Gear" má za cíl zjistit, jak vnímají potenciální a současní zákazníci image a komunikaci značky Invisible Gear. Marketingový výzkum, který byl mezi respondenty proveden, se zaměřuje na názory respondentů a na jejich vní-mání této značky. Je také zkoumán vliv image na prodejní výsledky a součástí práce je také otestování komunikačního experimentu.
Abstract:
Bachelor thesis "The brand image of Invisible Gear" aims to find out how potential and current customers perceive image and communication of Invisible Gear brand. Marketing research, which was conducted among respondents, focuses on respondent's opinions and perceptions of the brand. It also investigates the influence of the image on the sales results and part of the work is also testing the communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zverejniť od: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Novák, Petr. Image značky Invisible Gear. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications