Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize – Silvie Čiháková
Silvie Čiháková
Master's thesis
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
The Advertising as the Source of Income of the Public Service Television in the Example of Česká televize
Abstract:
Diplomová práce pojednává o fungování reklamního trhu v České republice a jeho změnách v posledních letech. Digitalizace televizního vysílání přispěla k fragmentaci již tak roztříštěného mediálního trhu, zákaz reklamy zase značně zkomplikoval financování provozu České televize. Práce zkoumá právní předpoklady vysílání reklamy, dále subjekty reklamního trhu a jejich vzájemné vztahy. Poslední část práce …moreAbstract:
The thesis deals with functioning of the advertising market in the Czech Republic and its changes within the last few years. The digitization of television broadcasting system contributed to further fragmentation of the media market, the prohibition of the advertising complicated funding of Česká televize. The thesis examines the broadcasting of the commercials and its legal basics, the subjects of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/96803
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Jana Gibarti
- Reader: Markéta Laryšová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČIHÁKOVÁ, Silvie. \textit{Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Available from: https://theses.cz/id/k4tyew/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Theses on a related topic
-
Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize
Sabina Vrabcová -
Česká televize - koncesionářské poplatky jako zdroj financování
Jindřich Pulda -
Koncesionářské poplatky
Gerhard Waberžinek -
Koncesionářské poplatky
Václav Maleček -
Efektivnost výběru koncesionářského poplatku v ČR
Miroslav Málek -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
Česká televize - koncesionářské poplatky jako zdroj financování
Jindřich Pulda -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková