E-mail marketing jako nástroj ovlivňování spotřebitele – Bc. Jitka Strojilová
Bc. Jitka Strojilová
Diplomová práce
E-mail marketing jako nástroj ovlivňování spotřebitele
E-mail marketing as a tool influencing consumer´s behaviour
Anotace:
Strojilová, J., E-mail marketing jako nástroj ovlivňování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Diplomová práce se zabývá problematikou e-mail marketingu a jeho vlivu na spotřebitelské chování. Práce zkoumá chování českých spotřebitelů, kteří odebírají newslettery od firem prodávajících oděvy a obuv. Při marketingovém výzkumu byla využita technika dotazníkového šetření …víceAbstract:
Strojilová, J., E-mail marketing as a tool influencing consumer´s behaviour. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2017.The diploma thesis deals with issues of e-mail marketing and its influence on consumer´s behaviour. The thesis explores the behaviour of Czech consumers who subscribe to a newsletter of companies selling clothing and footwear. In marketing research were used methods of questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu demografických faktorů na spotřebitelské chování v oblasti oděvního průmyslu
Kateřina Slatinská -
Spotřebitelské chování v oblasti vzniku a nakládání s odpadem z oděvů: Analýza v České republice
Darina Cihlářová -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro