Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga – Bc. Kristýna Žilková
Bc. Kristýna Žilková
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Inclusive education at primary school from the perspective of assistants of teachers
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním na základní škole a pracovní pozicí asistenta pedagoga s ním spojenou. Práce je teoreticko-empirická a jedná se o kvalitativní výzkum. Cílem práce je zjistit dobrou praxi a slabá místa práce asistenta pedagoga. Teoretická část práce se zaměřuje na rovné příležitosti ve vzdělávání, historii a koncept inkluzivního vzdělávání, žáky se speciálními …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on inclusive education in a primary school and on a job position of a teacher's assistant connected with it. The thesis is theoretical-empirical and it is in a form of a qualitative research. The aim of this thesis is to find out a good praxis and weaknesses of teacher's assistant's work. The theoretical part of the thesis is focused on equal opportunities in education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ohtds/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ