Analýza nákupního chování na trhu elektroniky – Timotheus Koukol
Timotheus Koukol
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na trhu elektroniky
Buying Behaviour Analysis on the Electronics Market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce bylo popsat chování spotřebitelů při nákupu elektroniky a specifikovat jejich nákupní postupy. V praktické části byl proveden marketingový výzkum formou online dotazování. Z výzkumu vyplynulo, že spotřebitelé nejvíce preferují nákup přes internet, ač rozdíl nebyl markantní, jelikož z výsledků lze taktéž říci, že polovina respondentů alespoň jednou nakoupila i v kamenné …víceAbstract:
The object of this work was to describe consumer behavior when buying electronics and to specify their shopping procedures. In the practical part of the marketing research was done in the form of an online survey. The research showed that consumers prefer shopping over the Internet, although the difference was not significant, as the results can also say that half of the respondents bought at least …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135610
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Online nakupování potravin na českém trhu
Lucie BLÁHOVÁ -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Analýza konkurence na trhu spotřební elektroniky
Lada Glosmanová -
Analýza nákupního prostředí v prodejnách elektroniky
Patrik Fűrst