Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative – Mirjamol Mamatov
Mirjamol Mamatov
Diplomová práce
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR Initiative
Anotace:
This thesis investigates how Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives can be strategically implemented to enhance a strategic outcome - a company's brand image. Through a qualitative case study of Warby Parker, the research analyses the alignment of CSR with core business objectives, stakeholder engagement in CSR development, and communication of CSR efforts. Drawing upon stakeholder theory …víceAbstract:
This thesis investigates how Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives can be strategically implemented to enhance a strategic outcome - a company's brand image. Through a qualitative case study of Warby Parker, the research analyses the alignment of CSR with core business objectives, stakeholder engagement in CSR development, and communication of CSR efforts. Drawing upon stakeholder theory …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Tomáš Ryška
- Oponent: Patrik Sieber
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić