Stereotypizace ženy v televizní reklamě: komparace české a portugalské reklamní produkce (Tv Nova, TVI) – Bc. Lenka Petrová
Bc. Lenka Petrová
Master's thesis
Stereotypizace ženy v televizní reklamě: komparace české a portugalské reklamní produkce (Tv Nova, TVI)
Steryotypization of women in tv advertismement: comaparative analysis TV Nova and TVI
Anotácia:
Předmětem zájmu této práce je analýza spotů primetimové televizní reklamy nejsledovanějších stanic České republiky a Portugalska – TV Nova a TVI. V rámci dvou měsíčních vzorků analýzy, pocházejících z února a března roku 2009, se snažíme identifikovat rolové vzorce sloužící ke konstrukci hlavní ženské postavy těchto spotů. Hlavním cílem práce je tedy identifikace ideologického charakteru těchto rolových …viacAbstract:
Subject of interest of this thesis is an analysis of prime time advertising of Czech and Portuguese TV stations with the highest ratings – TV Nova and TVI. In frame of two samples recorded in February and March 2009, we try to identify the roll patterns used for the construction of the main female characters of those spots. The main objective of this thesis is an identification of ideological character …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wsscv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedúci: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROVÁ, Lenka. \textit{Stereotypizace ženy v televizní reklamě: komparace české a portugalské reklamní produkce (Tv Nova, TVI)}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/k531rt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Alexandra Marčeková -
Motivy židovství v poezii Michala Flacha a Zena Kaprála
Markéta Hošíková -
Žena s polenem jako žena s dramaturgickým klíčem k seriálu Twin Peaks
Pavel Jakeš -
Postavení žen na trhu práce, žena ve vedoucí pozici
Adéla Borová -
Žena v bytě, žena v domě. Československá bytová kultura 1918-1938.
Kristýna Holubová -
Žena v dnešním světě - Žena v dnešním tanci
Aminata KEITA -
Mennonitská žena - pohled do života mennonitské ženy v Iowě
Helena Řeháková