Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků. – Bc. Roman BAŤA
Bc. Roman BAŤA
Diplomová práce
Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.
Implementation of an Internet commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd., focusing on increasing customer satisfaction and loyalty and new customer base
Anotace:
Tato práce je zaměřena na obchodování pomocí Internetu, což je moderní způsob, jak nabí-zet a prodávat své výrobky nebo služby. Dále pak na zvýšení spokojenosti a loajality no-vých i stávajících zákazníků. Cílem práce je zjištění současného stavu internetového obchodování společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. a následné vytvoření projektu zavedení nového elektro-nického obchodu, čímž může společnost …víceAbstract:
This work deals with an issue of internet business, which can become one of the modern implement for increasing customer satisfaction. The aim of this work is to the current state of e-commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd. and the creation of a new project to implement e-commerce, whereby the company can get new customers, higher competitive advantage and bigger market share and increase customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21390
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŤA, Roman. \textit{Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/k56tcr/.
Jak správně citovat práci
BAŤA, Roman. Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti podniku
Kateryna Romaniuk -
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu
Jakub Andrýsek -
Optimalizácia CRM marketingu pomocou AI v spoločnosti Red Hat
Jakub Letrich -
CRM jako nástroj budování vztahů se zákazníky
Jan Řízek -
Budování vztahu se zákazníky (CRM)
Semen Davydov -
Přínos implementace systému CRM pro zákazníky ve firmě XYZ
Michaela Jedličková -
Vybudovanie CRM v konkrétnom podniku
Lenka Bednárová