Komunikační strategie neziskové organizace – Lucie Kolářová
Lucie Kolářová
Diplomová práce
Komunikační strategie neziskové organizace
Communication Strategy of a Non-Profit Organization
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikační strategie v neziskové organizaci. V první části práce jsou popsány teoretické poznatky z oblasti neziskových organizací, komunikace, marketingu a Public Relations, které vytváří přehled vhodných nástrojů a postupů pro užití. Na základě teoretických poznatků je v další části práce provedena analýza současné komunikační strategie zkoumané organizace …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the problems of communication strategy in a non-profit organisation. The firts part of the thesis discusses background knowledge concerning non-profit organisations, communication, marketing and Public relations and produces the collection of tools and processes for practical use. The second part of the thesis conducts an analysis of the current communication strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45647
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Jan Nový
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45647
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Sophia STOBBE -
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
Jana Hronová -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška