Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech – Naďa Fidrmucová
Naďa Fidrmucová
Master's thesis
Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech
New forms of Commercial communications and their use in the Creative industries
Abstract:
Diplomová práce "Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech" je zaměřena na dva fenomény dnešní doby. Na nové formy komerční komunikace jako reakce na opouštění klasických komunikačních metod, kanálů a médií. Druhým fenoménem jsou pak kreativní průmysly jako příležitost pro novou ekonomiku. V práci se postupně zabývám analýzou specifik marketingové komunikace v oblasti …moreAbstract:
The thesis "New forms of Commercial communications and their use in the Creative industries" is focused on two phenomena of our time. The new forms of commercial communication like response to the abandonment of traditional communication methods, channels and media. The second phenomenon is the creative industries as an opportunity for the new economy. This work includes the analysis of specifics of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34131
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2013
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Irena Tyslová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34131
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci.
Hana Maršálková -
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Lucie Hokrová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Vít Řezníček -
Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci
Karin Lučanová -
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě
Petr Seidner -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová