Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele – Ing. Petra Vyskotová
Ing. Petra Vyskotová
Master's thesis
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
The influence of the blog on the consumer buying decision process
Abstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Pro dosažení důvěryhodnějších výsledků slouží obsahová analýza komentářů pod konkrétním videem a článkem, která poskytne odpovědi k některým ze stanovených hypotéz. V praktické diplomové části bylo za pomoci dotazníkového šetření dosaženo hlavního cíle a to zjistit, jaký má konkrétní blog vliv na nákupní …moreAbstract:
The main theme of this diploma thesis is the influence of the blog onconsumer decision-making process. To achievemore reliable results the content analysiscomments under a particular video and article were used. The results found alsoprovide answers to some of the hypotheses. In the practical part of the diploma the questionnaire survey was used to achieve the main goal and to find out howa specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/flrej/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová