Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce – Bc. Kristýna Hálová
Bc. Kristýna Hálová
Bakalářská práce
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Learners' communication strategies in English as a foreign language
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce se zabývá tematikou komunikačních strategií a jejich využití při učení cizího jazyka, konkrétně anglického. Práce je rozdělena na dvě části. V části teoretické se zaměřuje na komunikaci obecně, objasňuje původ komunikačních strategií, jejich základní definice a různá dělení komunikačních strategií podle jednotlivých …víceAbstract:
This bachelor thesis called ,,Learners' Communication Strategies in English as a Foreign Language” focuses on the topic of the communication strategies and their usage in learning English as a second language. It is divided into two parts. In the theoretical part describes the process of communication in general, clarifies the origin and the basic definitions of the communication strategies. This part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tlboi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Sýkorová
- Oponent: Mgr. Barbora Šimůnková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
English as a marketing tool in a non-English speaking environment - a case study of Ikea
Polina Rachkova -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The Impact of Language Choice on Young Learners’ Comprehension of Instructions and Use of Language
Eliška Čechová