Polina Rachkova

Bakalářská práce

English as a marketing tool in a non-English speaking environment - a case study of Ikea

Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse and define the role of English language as a marketing tool in non-English speaking environments, with a specific focus on the case study of Ikea. Aims: 1. To evaluate the effectiveness of English as a marketing tool for Ikea in non-English speaking environments. 2. To identify the linguistic and cultural barriers that Ikea faces when using English as …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
  • Oponent: Kristýna Dobiášová, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses jtnizf jtnizf/2
16. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.