Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci – Bc. Radka Horáková
Bc. Radka Horáková
Diplomová práce
Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci
Brand Sales-Promotion Effectiveness Directed at Personal Presentation
Anotace:
Diplomová práce se věnuje podpoře prodeje a především jedné z jejích forem, kterou jsou osobní prezentace (ochutnávky). Je rozdělena do tří částí. Teoretická, praktická a projektová část. Teoretická část se věnuje obecnému představení podpory prodeje, jejímu zařazení v rámci marketingového mixu a typům podpory prodeje. Dále specifikuje problematiku osobních prezentací (ochutnávek). Praktická část se …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Sales-Promotion and mainly one of its forms - personal presentations (product tasting). The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project part. The theoretical part focuses on the introduction of sales support, its classification within the frame of marketing mix and types of sales support. It further on specifies the matter of personal presentations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Zveřejnit od: 11. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáková, Radka. Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití spotřebitelského průzkumu pro stanovení relevantního trhu v meziměstské osobní dopravě v Ústeckém kraji
Eliška Kleinová -
Marketigový průzkum na spotřebitelském trhu
Simona Brabcová -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Artem Smirnov -
Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Zuzana KNEDLOVÁ -
Produktová fotografie jako nástroj podpory prodeje v jídelním lístku
Ivana Peštuková -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
Eliška Kománková -
Analýza efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje
Kateřina Korpasová