Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci – Bc. Radka Horáková
Bc. Radka Horáková
Master's thesis
Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci
Brand Sales-Promotion Effectiveness Directed at Personal Presentation
Abstract:
Diplomová práce se věnuje podpoře prodeje a především jedné z jejích forem, kterou jsou osobní prezentace (ochutnávky). Je rozdělena do tří částí. Teoretická, praktická a projektová část. Teoretická část se věnuje obecnému představení podpory prodeje, jejímu zařazení v rámci marketingového mixu a typům podpory prodeje. Dále specifikuje problematiku osobních prezentací (ochutnávek). Praktická část se …moreAbstract:
The diploma thesis deals with Sales-Promotion and mainly one of its forms - personal presentations (product tasting). The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project part. The theoretical part focuses on the introduction of sales support, its classification within the frame of marketing mix and types of sales support. It further on specifies the matter of personal presentations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2013
Accessible from:: 11. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Radka. \textit{Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/k5eyjy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horáková, Radka. Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Využití spotřebitelského průzkumu pro stanovení relevantního trhu v meziměstské osobní dopravě v Ústeckém kraji
Eliška Kleinová -
Marketigový průzkum na spotřebitelském trhu
Simona Brabcová -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Artem Smirnov -
Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Zuzana KNEDLOVÁ -
Produktová fotografie jako nástroj podpory prodeje v jídelním lístku
Ivana Peštuková -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
Eliška Kománková -
Analýza efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje
Kateřina Korpasová