Bc. Radka Horáková

Diplomová práce

Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci

Brand Sales-Promotion Effectiveness Directed at Personal Presentation
Anotace:
Diplomová práce se věnuje podpoře prodeje a především jedné z jejích forem, kterou jsou osobní prezentace (ochutnávky). Je rozdělena do tří částí. Teoretická, praktická a projektová část. Teoretická část se věnuje obecnému představení podpory prodeje, jejímu zařazení v rámci marketingového mixu a typům podpory prodeje. Dále specifikuje problematiku osobních prezentací (ochutnávek). Praktická část se …více
Abstract:
The diploma thesis deals with Sales-Promotion and mainly one of its forms - personal presentations (product tasting). The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project part. The theoretical part focuses on the introduction of sales support, its classification within the frame of marketing mix and types of sales support. It further on specifies the matter of personal presentations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Zveřejnit od: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horáková, Radka. Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe