Využití marketingových nástrojů ve firmě Land-Product a.s. – Karolína-Anna Cejpkova
Karolína-Anna Cejpkova
Bachelor's thesis
Využití marketingových nástrojů ve firmě Land-Product a.s.
Application of Marketing Tools in Land-Product a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využíváním marketingových nástrojů ve firmě Land-Product, která obchoduje se zemědělskými komoditami a nabízí doprovodné služby týkající se převážně posklizňové péče. Cílem této práce je zhodnotit využívané marketingové nástroje, identifikovat vnější faktory, které na firmu významně působí, a následně navrhnout řešení ke zkvalitnění poskytovaných služeb a obchodních vztahů …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with an application of marketing tools in Land-Product a.s. which trades in agricultural commodities and offers other services. The aim of this thesis is to evaluate marketing tools, identify external factors affecting the company and based on that to propose suitable measures which improve quality of services and thus business relationships. The theoretical part is focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CEJPKOVA, Karolína-Anna. \textit{Využití marketingových nástrojů ve firmě Land-Product a.s.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/k5jx8d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva