Sociální sítě jako nástroj propagace ve veřejné správě – Bc. Linda Štrymplová
Bc. Linda Štrymplová
Diplomová práce
Sociální sítě jako nástroj propagace ve veřejné správě
Social networks as a tool for the promotion of public administration
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako nástrojem propagace ve veřejné správě. Teoretická část definuje základní pojmy, které souvisí s veřejnou správou, marketingem a sociálními sítěmi. Zprvu je vymezena veřejná správa s podrobnější definicí územní samosprávy, dále pak práce definuje pojem marketing, kde se zároveň i detailněji zabývá jeho využitím a efektivností ve veřejné správě …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of social networks as a tool for the promotion of public administration. The theoretical part defines basic concepts related to public administration, marketing and social networks. At first, a public administration with a more detailed definition of territorial self-government is defined. The thesis also defines the concept of marketing, where also detailed deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Publish-subscribe založený na obsahu pro účely monitorování
Svatopluk Novák -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Crisis Management on the social network Facebook
Adriana Stránská -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Analýza komunikace Hudebního divadla Karlín na sociální síti TikTok
Lucie Pokorná -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Nela Sršňová -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová
Název
Vložil
Vloženo
Práva