Ondřej Horký
Diplomová práce
Strategie nově vznikajícího podniku
The Strategy of Emerging Business
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je stanovení strategie pro nově vznikající podnik, které budou vycházet z analýz vnitřního a vnějšího okolí podniku. Dílčím cílem je vhodné zvolení právní formy podniku jako součást volby strategie a zjištění, je-li vhodné začít podnikat ve zvolené lokalitě. K tomuto poslouží analýza PEST, Porterova, SWOT. Dále bude zpracováno dotazníkové šetření a zjistí se rizika …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to determine a strategy for newly established business, which will originate from analysis of internal and external environment of the business. Partial objective is to assess ideal legal form of the company as part of this strategy along with feasibility of running the business in that particular location. These three methods of analysis will be used for this task …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102258
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Zuzana Stefanovová
- Oponent: Kateřina Kashi
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
An Economic Analysis of the Development of a Selected Company before and during the COVID-19 Crisis
Jakub Paterna -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Financial and Non-financial Factors Effecting the Financial Performance of the Company
Alina Balan