Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti – Michaela Žilinská
Michaela Žilinská
Bakalářská práce
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Anotace:
Poptávka spotřebitelů po rychloobrátkových produktech každým rokem narůstá a s ní spojený neustále hromadící se plastový odpad zapříčiněný zvyšující se každodenní spotřebou, zvyšující se podíl emisních plynů, které mají vliv na klimatické změny či značná degradace životního prostředí. To vše má za následek negativní lidská činnost. Jedněmi z největších přispěvatelů těchto skutečností jsou FMCG společnosti …víceAbstract:
Consumer demand for fast-moving consumer products is increasing year on year, with the associated continuous accumulation of plastic waste caused by increasing daily consumption, increasing emissions of gases that have an impact on climate change or significant environmental degradation. All this is the result of negative human activity. FMCG companies are among the biggest contributors to this. However …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pksdd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Eva Kalinová
- Oponent: Ing. Zuzana Lerchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽILINSKÁ, Michaela. \textit{Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/k5l70s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić