Bc. Dagmar Šafránková

Master's thesis

Metody měření spokojenosti zákazníků v segmentu luxusních vozů

Customer satisfaction survey in luxury car segment
Abstract:
Práce se zabývá obecnou teorií měření spokojenosti zákazníků, definicí zákazníka a jeho zařazením do segmentu. Zkoumá požadavky zákazníka a znaky jeho spokojenosti a rovněž se věnuje jednotlivým metodám měření zákaznické spokojenosti jako základního předpokladu úspěšného fungování firmy. V praktické části probíhá definování a segmentace zákazníků importní firmy, rozbor potřeb zákazníků dané firmy včetně …more
Abstract:
The thesis deals with universal theory of customer satisfaction measurement, defines who is the customer a how to segment customers. Discussing customer requests and characteristics of customer satisfaction and the methods of measurement as a fundamental prerequisite of the company success. The practical part is concentrated on customer definition and customer segmentation of Import Company, studying …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Theodor Beran, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní