Společenská odpovědnost jako motiv nákupního chování zákazníků obchodního centra – Bc. Lucie Směšná
Bc. Lucie Směšná
Master's thesis
Společenská odpovědnost jako motiv nákupního chování zákazníků obchodního centra
Social responsibility as a motive behavior of customer shopping center
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem (CSR) a její možné implementace do fungování obchodního centra Olympia Mladá Boleslav. Práce představuje koncept společenské odpovědnosti v širších okolnostech s důrazem na nákupní chování zákazníků spolu se specifickým řízením obchodních center. Analýzou interních dokumentů určí současné postavení OC na trhu a díky CSR nabídne …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of corporate social responsibility (CSR) and its possible implementation into the functioning of the shopping centre Olympia Mladá Boleslav. The dissertation talks about the concept of social responsibility in the wider circumstances with an emphasis on the purchasing behaviour of customers along with the specific management of shopping centres. Analysis of internal …moreKeywords
Společenská odpovědnost firem tři pilíře CSR nákupní chování zainteresované osoby obchodní centrum ekonomická oblast sociální oblast environmentální oblast externí komunikace interní komunikace. Corporate social responsibility triple-bottom-line shopping behaviour stakeholders shopping center economic area social area environment area external communication internal communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wszyv/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace
Roman Fidler -
Hodnocení interní komunikace konkrétní firmy
Kristýna Ondroušková -
Firemní kultura a interní komunikace
Martina Pucholtová -
Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity
Helena BEDNÁŘOVÁ