Společenská odpovědnost jako motiv nákupního chování zákazníků obchodního centra – Bc. Lucie Směšná
Bc. Lucie Směšná
Diplomová práce
Společenská odpovědnost jako motiv nákupního chování zákazníků obchodního centra
Social responsibility as a motive behavior of customer shopping center
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem (CSR) a její možné implementace do fungování obchodního centra Olympia Mladá Boleslav. Práce představuje koncept společenské odpovědnosti v širších okolnostech s důrazem na nákupní chování zákazníků spolu se specifickým řízením obchodních center. Analýzou interních dokumentů určí současné postavení OC na trhu a díky CSR nabídne …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of corporate social responsibility (CSR) and its possible implementation into the functioning of the shopping centre Olympia Mladá Boleslav. The dissertation talks about the concept of social responsibility in the wider circumstances with an emphasis on the purchasing behaviour of customers along with the specific management of shopping centres. Analysis of internal …víceKlíčová slova
Společenská odpovědnost firem tři pilíře CSR nákupní chování zainteresované osoby obchodní centrum ekonomická oblast sociální oblast environmentální oblast externí komunikace interní komunikace. Corporate social responsibility triple-bottom-line shopping behaviour stakeholders shopping center economic area social area environment area external communication internal communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wszyv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace
Roman Fidler -
Hodnocení interní komunikace konkrétní firmy
Kristýna Ondroušková -
Firemní kultura a interní komunikace
Martina Pucholtová -
Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity
Helena BEDNÁŘOVÁ