Bc. Adrián Macháček
Diplomová práce
Instore marketing
Instore marketing
Abstract:
The diploma thesis focuses on instore marketing and is divided into three parts: theoretical, analytical and conclusion. The aim of the work is to point out the importance of instore marketing and find out a suitable recommendations for the selected company - TMR, Inc. based on obtained information. From beginning the work deals with fundamental information obtained from the literature and the internet …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na instore marketing. Práca je rozdelená do troch častí: teoretická, analytická na návrhová. Cieľom je poukázať na dôležitosť instore marketingu a nájsť na základne získaných informácií vhodné odporúčania pre vybranú spoločnosť – TMR, a.s. Zozačiatku sa práca venuje základným informáciám získaných z odbornej literatúry a internetu. Analytická časť sa zameriava na kvalitatívny …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/g97x3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov