Projekt rozvoje města Studénka v oblasti maloobchodu a služeb – Bc. Eva BARVÍKOVÁ
Bc. Eva BARVÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt rozvoje města Studénka v oblasti maloobchodu a služeb
The project of town Studenka development in retail and service sphere
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vylepšení nedostatků a tím pádem také zvýšení spokojenosti místních obyvatel s kvalitou a četností nabídky v maloobchodu a službách ve městě Studénka. Po úvodní části práce, která čtenáře seznamuje se základními pojmy, následuje seznámení s účastníky dotazníkového šetření, mezi nimiž byly zjišťovány slabé stánky maloob-chodu a služeb ve Studénce a socioekonomická analýza …víceAbstract:
The subject of this diploma work is improvement of defections and in sequence to this to elevation the satisfaction of the domestic population with the quality and frequency of the offer in the detail and facilities in the town Studenka. After the introducing part, which ex-plains the key words, there follows identification with privies to market research, weak-nesses of detail and facility in Studenka …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARVÍKOVÁ, Eva. Projekt rozvoje města Studénka v oblasti maloobchodu a služeb. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a jejich význam pro městský marketing
Alena Čechová -
Městský marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu vybraného města
Daniela Majkusová -
Marketing města Hlinsko v Čechách
Hana TEUFELOVÁ -
Analýza trhu komerčních nemovitostí v ČR
Ondřej Janoštík -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková