Bc. Kateřina Adamíková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu horských středisek

Analysis of Marketing Mixes Mountain Resorts
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu horských středisek. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. V praktické části popisuji, jak jednotlivá horská střediska používají nástroje marketingového mixu, kam patří: produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, spolupráce, balíčky služeba programování.
Abstract:
In my bachelor thesis analysis of marketing mixes mountain resorts. The theoretical part discusses the individual marketing mix conceptions and describes its individual compenents. In the practical part of my work I describe how the mountain resorts uses particular implements of the marketing mix, which consists of product, price, place, promotion, people, partnership, packaging and programming.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní