Bc. Martina Kurišová
Bachelor's thesis
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Communication mix financial institut
Abstract:
The second chapter is an analysis of current utilization of the communication mix tools in the selected financial institution and subsequent proposals for improving the situation found. Bachelor thesis consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part focuses on the definitions of the marketing mix. The marketing mix is mainly engaged in communication mix and its different instruments …moreAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je analýza súčasného stavu využívania nástrojov komunikačného mixu vo vybranej finančnej inštitúcii a následné predloženie návrhov na zlepšenie zisteného stavu. Bakalárska práca sa skladá z teoretickej, analytickej a návrhovej časti. Teoretická časť je zameraná na vymedzenie pojmov marketingový mix. V rámci marketingového mixu sa hlavne zaoberá komunikačným mixom a jeho jednotlivým …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/drqil/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Reader: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KURIŠOVÁ, Martina. \textit{Komunikačný mix finančnej inštitúcie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2012. Available from: https://theses.cz/id/k715lm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková