Bc. Martina Kurišová

Bakalářská práce

Komunikačný mix finančnej inštitúcie

Communication mix financial institut
Abstract:
The second chapter is an analysis of current utilization of the communication mix tools in the selected financial institution and subsequent proposals for improving the situation found. Bachelor thesis consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part focuses on the definitions of the marketing mix. The marketing mix is mainly engaged in communication mix and its different instruments …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je analýza súčasného stavu využívania nástrojov komunikačného mixu vo vybranej finančnej inštitúcii a následné predloženie návrhov na zlepšenie zisteného stavu. Bakalárska práca sa skladá z teoretickej, analytickej a návrhovej časti. Teoretická časť je zameraná na vymedzenie pojmov marketingový mix. V rámci marketingového mixu sa hlavne zaoberá komunikačným mixom a jeho jednotlivým …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
  • Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management