Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách – Michaela SLADKÁ
Michaela SLADKÁ
Bachelor's thesis
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Proposals to improve marketing communication in specific retail units
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování návrhů pro zefektivnění marketingové komunikace v maloobchodních jednotkách IQOS v České republice. Hlavní cíl je dosažen prostřednictvím předcházejících tří dílčích cílů: vypracování teoretického základu k marketingové komunikaci, maloobchodu a marketingového výzkumu, analýzou současné marketingové komunikace ve vybraných maloobchodních jednotkách …viacAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is the processing of sugestions for a more effective marketing communication in IQOS retail units in the Czech Republik. The main target is accomplished by three previous sub-objectives: elaboration of theoretical basis for marketing communication, retail and marketing research, analysis of current marketing communication in selected retail units and marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Karolína Fajfrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLADKÁ, Michaela. \textit{Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/k724d0/.
Jak správně citovat práci
SLADKÁ, Michaela. Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková