Designing a Communication Strategy for a Start- Up Company – Benjamin Fistein
Benjamin Fistein
Master's thesis
Designing a Communication Strategy for a Start- Up Company
Vytvoření komunikační strategie pro začínající firmu
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření kompletní komunikační strategie pro začínající firmu operující ve sféře B2B. Nejprve stanovuje teoretický podklad pro tvorbu marketingové strategie vycházející ze současné akademické literatury a na základě této teorie poskytne doporučení a důkladný návod k nastavení komunikační strategie pro firmu působící na trhu B2B. Motivací pro tuto práci byla reálná …moreAbstract:
This thesis outlines the fundamental theory of setting up a marketing communication strategy in a B2B start-up environment. The objective is to design a communication strategy for a start-up company from scratch, providing a detailed outline of the steps required and considerations to be included, based on the literature from the theoretical part. This thesis serves as a practical guide for the creation …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48018
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2015
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Miloslav Beňo
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48018
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Marketingová komunikace pro start-upy
Kristýna Stískalová