Designing a Communication Strategy for a Start- Up Company – Benjamin Fistein
Benjamin Fistein
Master's thesis
Designing a Communication Strategy for a Start- Up Company
Vytvoření komunikační strategie pro začínající firmu
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření kompletní komunikační strategie pro začínající firmu operující ve sféře B2B. Nejprve stanovuje teoretický podklad pro tvorbu marketingové strategie vycházející ze současné akademické literatury a na základě této teorie poskytne doporučení a důkladný návod k nastavení komunikační strategie pro firmu působící na trhu B2B. Motivací pro tuto práci byla reálná …viacAbstract:
This thesis outlines the fundamental theory of setting up a marketing communication strategy in a B2B start-up environment. The objective is to design a communication strategy for a start-up company from scratch, providing a detailed outline of the steps required and considerations to be included, based on the literature from the theoretical part. This thesis serves as a practical guide for the creation …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Miloslav Beňo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48018
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Marketingová komunikace pro start-upy
Kristýna Stískalová