Badatelsky orientované úlohy z hydrodynamiky – Ing. Jana RITZOVÁ FUCHSOVÁ
Ing. Jana RITZOVÁ FUCHSOVÁ
absolventská práce studenta CŽV
Badatelsky orientované úlohy z hydrodynamiky
Research-oriented problems in hydrodynamics
Anotace:
Závěrečná práce s názvem "Badatelsky orientované úlohy z hydrodynamiky" představuje projektové úlohy z oblasti hydrodynamiky. Práce má 2 části. V teoretické části je shrnuta teorie a základy hydrodynamiky, jako vlastnosti kapalin, typy proudění, objemový průtok, rovnice kontinuity a Bernoulliho rovnice. Druhá část je věnována samotnému projektu BOV s konkrétními úlohami z hydrodynamiky. Projekt je …víceAbstract:
The final work entitled "Research-oriented teaching of hydrodynamics" presents project tasks in the field of hydrodynamics. The work has 2 parts. The theoretical part summarizes the theory and basic of hydrodynamics, such as fluid properties, flow types, volume flow, continuity equations and Bernoulli's equations. The second part is devoted to the ROT project itself with specific tasks in hydrodynamics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: doc. RNDr. Libor Koníček, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RITZOVÁ FUCHSOVÁ, Jana. Badatelsky orientované úlohy z hydrodynamiky. Ostrava, 2022. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaceloživotní / obor:
Rozšiřující studium fyziky - rozšíření o další předmět / Rozšiřující studium fyziky - rozšíření o další předmět
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík