Myriam Xcareth Contreras Petlacalco

Diplomová práce

The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.

The influence/role of company’s - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. The case of juwi AG, Germany
Anotace:
Komunikace je nejdůležitějším aspektem společenské odpovědnosti firem (CSR). Společnosti musí být společensky odpovědné, ale také musí o svém úsilí informovat své cílové publikum. Jsou-li iniciativy CSR adekvátně zprostředkovány všem zainteresovaným stranám, mohou přinést potěšující výsledky. Podle marketingové literatury jsou sociální média mocným a efektivním nástrojem dlouhodobé komerční komunikace …více
Abstract:
Communication is the most crucial aspect of corporate social responsibility (CSR). Companies must be socially responsible, but they must also inform their target audience about their efforts. If CSR initiatives are adequately conveyed to all stakeholders, they can produce gratifying results. According to marketing literature, social media is a powerful and effective instrument for long-term commercial …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 9. 2022
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88023