Myriam Xcareth Contreras Petlacalco

Master's thesis

The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.

The influence/role of company’s - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. The case of juwi AG, Germany
Abstract:
Komunikace je nejdůležitějším aspektem společenské odpovědnosti firem (CSR). Společnosti musí být společensky odpovědné, ale také musí o svém úsilí informovat své cílové publikum. Jsou-li iniciativy CSR adekvátně zprostředkovány všem zainteresovaným stranám, mohou přinést potěšující výsledky. Podle marketingové literatury jsou sociální média mocným a efektivním nástrojem dlouhodobé komerční komunikace …more
Abstract:
Communication is the most crucial aspect of corporate social responsibility (CSR). Companies must be socially responsible, but they must also inform their target audience about their efforts. If CSR initiatives are adequately conveyed to all stakeholders, they can produce gratifying results. According to marketing literature, social media is a powerful and effective instrument for long-term commercial …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 9. 2022
  • Supervisor: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88023